24 Kasım 2012 Cumartesi

Karahan'a 1 Yaş Kurabiyeleri

Veeeee nihayet minik Karahan 1. yaşını kutladı. Karahan bebek benim can dostum Filiz'in biricik oğlu. Geçen sene bu aralar doğum telaşı yaşanırken, şimdi koskoca 1 yılın geride bıraktık. Tabii sözkonusu Karahan'ın doğumgünü olunca, kurabiyelerinin hazırlanması zevki de benim oldu.




Kurabiyelerin tasarımını Filizciğim tamamen bana bırakınca, ben de her birini ayrı ayrı süslemek için elimden geleni yaptım. İş yoğunluğumun arasında sözkonusu Karahan olunca, bir teyzesi olarak bana da zaman yaratmak düştü.


Her bir kurabiyenin modeli birbirinden farklı olunca, tamamını sizlerle paylaşmak istedim.

Sevgili Karahan'a annesi ve babası ile birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yaşam diliyorum. Sevgili Filiz ve eşi Cemal'e de oğulları ile birlikte nice doğumgünü kutlamaları diliyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder