8 Eylül 2013 Pazar

Üçüz Kardeşlerin Mickey Mouse Pastası ve Partisi-1

Muhteşem üçüzler Kuzey- Rüzgar- Poyraz'ın Mickey Mouse temalı doğumgünü partisine muhteşem fikirler, kurgular, organizasyon ve heyecanla dolu günlerle hazırlandık. 

Bugün pasta ile başlayıp ilerleyen günlerde partinin devamı kurabiye, cupcake, cakepop ve tüm organizasyon detaylarını da sizlerle paylaşacağım.

Çocuklar üçüz olunca pastaları nasıl yapılır derseniz, biz anne Pınar Hanım'la her birine birer birey olarak ayrı ayrı yapalım istedik ve pastada bir fark yarattık.


Pastanın diğer şeker hamurlu pastalardan farkı ne derseniz, sadece süslemede şeker hamuru kullanılması. İçi vanilyalı sünger kek, beyaz çikolatalı krema ve muzdan oluşurken, üzerinde ise bitter çikolata kreması ile kapladık. Ortaya çıkan görüntü ise tahminimizden çok daha iyi oldu.

Ben mutfağımda kremşanti ve türevi hazır hiçbir malzeme kullanmadığım için kremşanti süslemeli pastalar da yapmıyorum. Bu yöntemi ilk kez yaptım ve Pınar Hanım'ın "Pastayı da siz yapın, ancak şeker hamurlu olmasın. Başka ne yapabilirsiniz?" isteği sonucunda ortaya çıktı. Bana duyduğu güven sonucunda Pınar Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Partiye ilişkin detaylar ve ürünlerin devamı yakında sizlerle olacak.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder