26 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgililer Günü Kurabiyeleri

Sevgililer Günü yaklaşırken kurabiye, pasta, cupcake, tek kişilik pasta gibi birçok ürünün örneklerini hazırladım. Bir ilk olarak da uzun süredir üzerinde çalıştığım ve sonunda olduğu dediğim el yapımı  çikolataları da artık beğeninize sunuyorum.

Yeni bir ürünü sizlere sunmadan önce üzerinde birçok kez çalışıyorum. Bazen bir lezzeti tutturmak için sadece reçeteye bağlı kalmak yetmiyor. Hep söylediğim şey, fark yaratırken damaklara da hitap etmek benim için esas olan. O nedenle ben birçok deneme aşamasından sonra ürünlerimi ortaya çıkartıp satışa sunuyorum. Ne mutlu bana ki, bugüne kadar hep beğeni kazandım.

Şimdi bu kısa girişten sonra Sevgililer Günü siparişleriniz için öncelikle kurabiye modellerinden sunuma başlamak istiyorum.

 
 
Bu kurabiyeler Meltem'in Fırını Facebook sayfasını "Beğen"en ve Kampanya yazısını paylaşan bir şanslı kişiye hediye edilecek. Ancak sipariş vermek isteyenler için de örnek model olarak sunuyorum. Yeni bir kurabiye serisi daha hazırlıyorum, yakında onu da sizlerle paylaşacağım.
 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder