26 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgililer Günü El Yapımı Çikolatalar

Çikolata Aşkı...

Benim için;
Çikolata = AŞK
Çikolata = MUTLULUK
Çikolata = KAHVE

Çikolataya bundan daha da çok anlam yükleyebilirim. Bundan yaklaşık 2 yıl önce, ben neden çikolata yapmıyorum dedim kendime. Önce ufak tefek denemeler, sonrasında zamanla işi büyütüp, içi dolgulu çikolatalar yapmaya başladım. Ancak lezzet testinden %100 geçtiğine inandığım gün, yani bugün artık sizlerin de beğenisine sunmaya karar verdim.




Sevgililer Günü yaklaşırken, çikolataların şeklini de o günün anlam ve önemine uygun olarak gül ve kalp olarak seçtim. Sevgilisine bir kutu el yapımı çikolata hediye etmek isteyenleri de renkli sunumlar bekliyor. 

 
 
Fotoğraflarını görmüş olduğunuz ürünlerde bitter ve beyaz çikolata kullandım. İçleri ise bitter ve beyaz çikolata ganaj dolgulu. 12 adet çikolatanın yer aldığı kutuları sipariş edebilirsiniz.
 


 
Fotoğraflarda yer alan ürünler örnek teşkil ettiğinden elimizde stoku bulunmamaktadır. Siz çikolata AŞK'ınızı nasıl tanımlarsanız, size özel çikolatalarınızı da isteğiniz doğrultusunda hazırlayabiliriz.
 
Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder