15 Ocak 2013 Salı

Renk Renk Sevgililer Günü Kurabiyeleri


14 Şubat Sevgililer Günü yaklaşırken, beni de bu güne özel kurabiye modelleri yapma telaşı aldı. Farklı neler yapabilirim derken ve hiç aklımda yokken bu kurabiyeler ortaya çıktı.
 
Sevgililer Günü yaklaşırken tüm vitrinleri kırmızı kalplerle süslerler. Kalp madem bu günü simgeleyen en önemli öğe, ben de kalp kurabiyeler ile ilk kurabiye modellerine başladım.
 
 
 
 
Nefis tereyağlı ve vanilyalı kurabiyeleri, renk renk çikolata ile bütünleştirdim. Bu kurabiyeleri bir bayan olarak bayanlara yönelik düşünüp, ortasındaki çikolatanın rengini pembe, mor ve kırmızı seçtim. İsteğe göre iç dolgu çikolatayı istenilen renklerde hazırlayabileceğimi de belirtmek isterim.
 
Sevgililer Günü kurabiye tasarımlarımın devamını önümüzdeki günlerde paylaşacağım. "Yılbaşı Dilek Kurabiyeleri"ne göstermiş olduğunuz ilginin, sevgililer günü kurabiyelerinde de yaşanacağına eminim. Bana şimdiden heyecan veren, taslakları hazır ancak kurabiyelerimde hayat bulmayı bekleyen tasarımlarımla önümüzdeki günlerde buluşmak dileğiyle.
 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder