26 Nisan 2013 Cuma

Zeynep'in 3. Yaşına Özel Sünger Bob Pastası

Sünger Bob sanırım çocuklar kadar biz yetişkinlerin de yüzünde tebessüm bıraktıran bir karakter. Ben ne zaman Sünger Bob pastası hazırlasam, karakterin yüzündeki o kocaman gülümseme bana da hep yansımıştır. Ben o kocaman gülümsemenin Sevgili Zeynep'in de yüzüne yansıdığını düşünüyorum.


Zeynep'in 3. yaşına özel hazırlanan bu pasta tam bir butik lezzet oldu. Zeynep'in annesi Sevgili Ayşegül Hanım, Zeynep'in en sevdiği karakterlerden biri olan Sünger Bob'da karar kılması ile birlikte serüvenimiz başladı.

Ayşegül Hanım'ın pozitif enerjisi ve neşe dolu sesi ile birlikte tanışmam, benim de ayrı bir heyecanla bu pastayı yapmamı sağladı. Pastada fıstık, parça çikolata ve Meltem'in Fırını'na özel çikolata kreması kullandım. Zeynep fıstık ve çikolatalı pasta sever olunca, lezzet de tamamen Zeynep'in 3. yaş butik pastası oldu.

Sevgili Zeynep'e annesi Ayşegül Hanım ve babası Ali Bey ile birlikte sağlık, mutluluk, başarı ve huzur dolu bir yaşam diliyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder