28 Nisan 2013 Pazar

Bu cupcakeler lezzet tutkunlarına

Ben bu cupcakelere bayıldım...


Tatlı ile ekşiyi birarada sevenler tam size göre. Ben tatlı- ekşi uyumunu sevmeyenlerin bile bu cupcakeleri seveceğine eminim.

Bu cupcakelerin ana malzemesi limonlu kek. Ancak asıl lezzeti kalbinde bulunan limon kreması ortaya çıkarıyor. Şöyle hissedin derim, ilk ıssırıkta ağızınızda limonlu bir keke mayhoş bir limon kreması eşlik ediyor. Üstünde yer alan krema ise o mayhoş tadı müthiş bir lezzet uyumuyla dengeliyor.

Bu aralar şeker hamuru ile süslediğim cupcakelerin yanı sıra kremalı cupcakeler üzerinde çalışıyorum. Aslında buttercream ya da frosting olarak adlandırılan ve bana göre Türk damak zevkine tamamen aykırı bol tereyağlı ve pudra şekeri ihtiva eden kremaların yerine yenilerini bulmaya çalışıyorum. Çünkü ben yerken ağızda eriyen, ağır bir yağ tadı bırakmayan kremaları tercih ediyorum.

Bu cupcakeleri ailem için yaptım ve lezzeti çok beğenince de paylaşmak istedim. İçerisinde çikolata dışında birşey olduğunda o tatlıyı yemeyen sevgili eşim, bu cupcakelerin 4'ünü mideye indirince gözlerime inanamadım. Yani bu cupcakeler bir çikolata tutkununu bile dize getirdi.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder