23 Mayıs 2013 Perşembe

Doğumgünü Hediyelerinin En Renkli Alternatifi; Butik Kurabiyeler

İsim: Başak
Yaş: 30
Kişilik: Renkli ve canlı
Sevdiği Obje: Ağaç standlar

 

Hayatındaki önemli arkadaşı: Seda Hanım
Seda Hanım için Başak Hanım'ın anlamı: "İyi ki doğmuş ve benim arkadaşım olmuş"


Bir doğumgünü hediyesi bu kadar kişiye özel ve tahmin edemeyeceğiniz düzeyde heyecan duyularak hazırlatılabilir. Ben Seda Hanım'la ilk görüştüğüm andan itibaren bana hissettirdiği bu coşku ile işe koyuldum. Anladığım hatta anlamanın ötesinde hissetiğim Başak Hanım'ın Seda Hanım için çok ama çok özel olması.

Başak Hanım'ın 30. yaşına girmesi, rengarenk, capcanlı bir kişiliğinin olması, ağaç standları çok sevmesi bu güzel doğumgünü hediyesini ortaya çıkmasının ilham kaynağıdır. Seda Hanım'ın ana tema olarak nazar boncuğunu seçmesi ile kurabiyelerimiz canlı hallerine ayrıca renk kattık.

Benim için bu işin en özel anı ise, Seda Hanım'ın kurabiye ağacını teslim alırken yaşadığı sevinçti. Görülmeye değer bu sevinç beni inanılmaz mutlu etti.

Sevgili Başak Hanım'ın 30. yaşını ailesiyle birlikte sağlık, mutluluk ve huzurla geçirmesine diliyorum. Ayrıca Seda Hanım gibi bir arkadaşa sahip olduğu için de dostluklarını Allah nazarlardan saklasın diyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder