15 Mart 2013 Cuma

Doğumgünü Kurabiyeleri

Bu kurabiyelerin her biri çok özel ve her bir harfin ayrı bir anlamı var.


Kurabiyeler İstanbul'da bulunan Sevgili Özge'nin, Ankara'da yaşayan nişanlısı Burak Bey'e doğum günü hediyesi. Bu hediyeyi hazırlarken Sevgili Özge o kadar heyecanlıydı ki, bu heyecanına ortak olmak bana bambaşka bir heyecan kattı. 

Harflerin süslemelerini yaparken, Sevgili Özge ve Burak Bey'in bu yıl doğumgününü beraber kutlayamayacak olmalarından yola çıktım. Mumlar, çiçek baskılar, aşklarını anlatan kuşlar ve olmazsa olmaz cupcake (pasta yerine son dönemin modası) ana temamız oldu. Ben nedense özellikle "H" harfini çok sevdim.

 
Son olarak kurabiyelerin her bir poşetine hazırladığımız etiketlerle de Özge Hanım'ın aşkını bir kez daha Burak Bey'e anlattık.
 
Burak Bey'in yeni yaşını kutluyor ve bundan sonra yaşamı boyunca Özge Hanım ile birlikte bir ömür boyu mutluluk diliyorum.
 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder